Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer -->

15.08.2016.

MOJA KNJIGA !!!


Well, welcome to the BOOMY'S PLACE !
I'm B A C K  :)

Well,kao što od pre znate,spomenula sam vam da ću početi da se bavim svojom knjigom koju planiram da napišem i objavim , ali bilo bi glupo ako vam na bih dala mali spojl o čemu bi se to radilo i kako bi izgledalo :)

Paa pre svega,da vam objasnim zašto sam odlučila da počnem sa pisanjem...
Jednostavno,verujem da svako ima neki dobar talenat skriven u sebi...
Na početku sam mislila da je moj crtanje,pa onda pevanje...Sve dok negde pre 2 godine nisam shvatila da je pisanje zapravo ono u čemu sam jako dobra :)

I to ne bih sama shvatila da nije bilo moje nastavnice srpskog koja bi svaki put na času pohvalila moj rad i zamolila bi me da ga pročitam :)

Tek posle svih reakcija na pisanje,shvatila sam da bih trebala da pokušam...Prijavila sam se na 3 takmičenja ( KONKURSA ) 
( 2 međunarodna ) Na jednom sam osvojila 1. mesto , a na ostala dva ( međunarodna , preko 1000 i vise radova) plasirala sam se na trećem mestu :)

I išla sam u Beograd u Narodnu biblioteku na dodelu nagrada i dalje imam sve nagrade i diplome :)

Od mobilnih telefona,fotoaparata pa do knjiga i pohvalnica...

I onda jednog dana...Zašto ne bih svoje sastave proširila na jednu veeliku priču i napisala knjigu?

Too mi se jako svidelo...

I eto,sada vam mogu lepo javno reći da definitivno pišem knjigu :)

Iako imam 15 godina,nadam se da ću ipak uspeti u tome,jer ja nikad ne gubim nadu :)

A sad da pređem na glavnu poentu ovog posta...Tema knjigeee *-*


Pa,imam u planu dve ideje ...

1) Zbrika svih mojih sastava

Tu ima svega i svačega,sastave ( kraće priče ) sam počela pisati jos pre oko 2-3 godina i sve ih čuvam,tu ima svačega od nekih mojih random trenutaka u životu,pa do ozbiljnih načina razmišljanja..Ali iskreno među mojim favoritima - sastavi koji su plod mojee jako velike bujne mašte :)


A jedan od mojih najboljih (sci-fi) sastava će zapravo predstavljati moj drugi plan za pisanje knjige!


2) Avantura u Keopsovoj piramidi 

Eh,ovako...Prepričaću vam sastav ...S A S T A V to nije prepričavanje knjige,dosta stvari će se verovatno promeniti u knjizi ali uglavnom zamisao je ista :)

Paaa,ovako....

Jedna devojka studira istoriju Egipta , oduvek je volela piramide i misterije pa je njena najveća želja bila da poseti najveću piramidu na svetu - Keopsovu piramidu .
Posle završene godine na faksu,kupila je sebi karte za Egipat i odlučila da ode i prati svoje snove.

....

Nedavno pre nego što je došla svuda u svetu su bile objavljene najnovije vesti u vezi te piramide...Telo jednog faraona je misteriozno nestalo,i svi stražari su pretražili celu piramidu i telo nije pronađeno.Svi građani su postali zabrinuti,i verovanja su se podelila na dve grupe - one koji su verovali da je to početak smaka sveta i oni koji su verovali da je telo ukradeno.

Uprkos tom saznanju,ta devojka i daljje nije odustala u svojoj želji da ode u tu piramidu...

....

U piramidi je naišla na jednog dečka...Igrom slučaja oni tu bivaju zarobljeni duže vreme,i lutanjem kroz piramidu pronalaze neistražene delove te piramide i neku drevnu knjigu Egipta,koja je objasnila kako će izgledati smak sveta,i sudeću po knjizi to je upravo ono što se tamo dešavalo...Svetu je pretio kraj...Ali,na samom kraju knjige je pisala nada za opstanak...Mogu da evakuišu oko 100 ljudi i odu ispod piramide u tunele koji će ih odvesti do nekog novog mesta na kome je moguć opstanak života..Ili će da rizikuju svoj život i napadnu vaskrsnulog faraona smrti i unište mu planove za kraj sveta.Sve je na njihovoj odluci,da li će spasiti svoj život i uz sebe spasiti još 100 ljudi , ili će se žrtvovati za milijarde drugih ljudi.



I eto,to je verovatno to....Nisam vam sve opisala , jer naravno bilo bi jako glupo ako bih vam sve ispričala kako sam zamislila i rekla imena likova...Biće verovatno još nekih izmena i tako to..Neće biti perfektno tako,ali uglavnojm glavna tema je i dalje ista ;)

Pa to neću uraditi :)

A za sad,na osnovu ovog malog uvoda,da li vam se sviđa?

Ako možete i ako ste ' humani ' hahah molim vas ostavite mi vaše mišljenje u komentarima,savete , bilo šta,definitivno ću ostaviti posvete onima koji su mi dali najviše podrške i saveta,da ne bude da je sve ni za šta... :)

Tako da,bilo kakvo mišljenje ? :)


lyfrvr<3 



B. O . O . M . Y. 



118 коментара:

  1. Meni je iskreno kratak opis VRH *____*
    Mislim da ce biti jako zanimljiva i predstavlja baš onakvu knjigu kakvu bih volela pročitati,knjiga koja će me terati da pročitam još jednu,pa još jednu stranicu jer će imati dosta uzbuđenja!
    Tako da,ja mislim da će knjiga biti presavršena i da ćeš definitivno uspeti!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja inače obožavam horore,misterije i fantazije,tako da ovaj opis me je već dovoljno zainteresovao i jako se radujem knjizi...Verujem da će biti dobro napisana,jer imaš dosta nagrada za pisanje,tako da mislim da tu neće biti problema,a za do sada tvoje blogovanje mogu samo da pohvalim <3
    Knjiga će biti odlična bby,don't worry <3

    ОдговориИзбриши
  3. Pošto sam veliki ljubitelj knjiga,i uvek se radujem novim piscima,imaš svu moju podršku Boomy!
    A sad,ja iskreno znam da postati pisac nije lako , i mislim da imaš dosta samopouzdanja i vere u sebe jer si se odlučila za ovaj korak iako znaš koliko je taj ' svet ' pisaca nerazumljiv,pun hejtera i jako je teško uspeti iako imaš i previše talenta...Ja mislim da je ideja knjige zanimljiva za tinejdzere i mlađu publiku ali ja malo više volim ovako knjige za malo starije jer mogu izvući neku pouku iz tih knjiga,ne kažem da tvoja knjiga na kraju neće biti samo ekstra avanturistička i zanimljiva,možda se na kraju svega i nauči nešto :)
    Tako da sve u svemu biti pisac je tezak izazov i drago mi je što si ga prihvatila,ponavljam imaš svu moju podršku i definitivno ću je kupiti čim je objaviš <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom u vezi ovoga sa pisce <3
      Hvalaa tii,trenutno na osnovu ovoga se ne može izvući pouka knjige,tako da :)
      Za sad ti mogu reći da će biti,ali ne mogu koja jer će to otkriti kraj 😊❤
      Ly😊❤

      Избриши
  4. Ideja je odlična mnogo mi se dopada!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam čitati knjige i pisati.Pišem pesme i dve godine sam pisala priče na wattpadu.U knjigama se pronalazim i nije važno koji je žanr sve ih obožavam.Uvod ti je jako zanimljiv i sviđa mi se ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si mi sestra od druge maajkee aaaa 💝💘💛💜
      Hvalaaa tiii 💖💖💖

      Избриши
  6. Jako volim čitati knjige i pisati također, pisala sam prije na wattpadu i ovo je mnogo dobro. Odlično! Učlanila sam ti se na blog. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam na wattpadu takodje💜
      Hvalaaa tii 💖💖💖

      Избриши
  7. Jao,kak ja obozavam ovakvu vrstu knjiga.😍😍😍
    I da,svaka cast na osvojenim 1. i 2. mjestima.👌
    Ugl.svu sreću s pisanjem.😊

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan početak pre sam pisao na wattpadu, mislim da ce knjiga biti odličana

    ОдговориИзбриши
  9. Odusevljena sam.I ja pisem knjigu,ali ne tog zanra.Zelim ti puno sreće sa pisanjem!!Inace,imas predivan blog.☺Uclanila sam se i nadam se da ces uzvratiti.

    Usput,na mom blogu je veci internacionalni giveaway,ako zelis,mozes ucestvovati.☺
    Anja's World

    ОдговориИзбриши
  10. Čini se zanimljivo, samo tako nastavi♥

    ОдговориИзбриши
  11. Ja ne volim čitati knjige al svejednoo, ovo mi se mnogo dopada, i zelim ti puuuno srece u nastavku ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  12. Ja obozavam knjige,a ova tvoja se cini jakoo zanimljivom.Odlicna ideja i iz ovog malog isecka se vidi da si veoma talentovana samo tako nastavi ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман15.8.16. 20:54

    BOOMY NAJ BOLJA SI !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo je predobroo! Iako ne volim te neke misteriozne priče i sve mi to djeluje strašno (xd), ovo je poput filma The Maze Runner, nekako me podsjeća na to, jako mi se sviđa i zaista mislim da će biti predobro, samo nastavi pisati! ♥
    Ja sam također kao mala pisala, napravila svoje priče, papire spojila u jedno kao brošure i iza napisala kao bilješke o sebi (iako sam tada išla 2. osnovne i to nije sličilo ni na što). Svi su u obitelji bili ponosni na mene, par susjeda je čitalo moje pričice i to mi je tada išlo baš dobro, iako su priče bile s nestvarnim likovima i baš, baš za djecu. I onda, jednog dana me je učiteljica zamolila da joj dam te brošure da neke priče stave u školske novine i nikada mi ih nije vratila, kaže "ne zna gdje su". :/♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii <3<3<3
      Pa to što su ti te oduzete,ne mora da znači da treba da odustaneš? Ako te pisanje i dalje privlače,definitivno nastavi sa tim !! <3

      Избриши
  15. Obozavam da citam.I ovaj tvoj predlog mi se cini zanimljivim.

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu. :)
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Bilo koju temu da uzmeš, mislim da će na kraju biti odlično. Samo nemoj da odustaneš od toga. Zapratila sam te ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Da, deginitivno pisi drugu ideju. Mene si icarala i zelim ti svu srecu sa pisanjem knjige, naravno i objavljivanjem! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam veliki ljubitelj knjiga a ovo mi se čini F A N T A S T I Č N O.Jako se radujem tvojoj knjigi,i u narednim postovima obavezno nam još nešto napiši tako.Sretno!

    My blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  19. I ja planiram da napisem knjigu, ali ne verujem da ce to biti uskoro. Mozda tek za koju godinu. Za sada blog je moja knjiga. :) A tvojoj se radujem.♥

    Zapratila sam te, nakon procitanih i nekih starijih postova. Vidim da imas talenat za pisanje pa sam eto morala da pocnem da te pratim. :)
    Znacilo bi mi da posetis moj blog i da me takodje zapratis. Imam novi post o odrastanju. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. Bilo koju temu da uzmeš mislim da će biti super,ja osobno biram drugu.
    Učlanila sam se u tvoj blog i bila bih jako zahvalna ako uzvratiš :D

    xdreaannx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Podržavam te i nadam se da ćeš ispuniti svoju želju i napisati knjigu. Ja lično mislim da je bolje da odabereš jednu temu i pišeš o njoj, biće ti lakše, a i bolje i lepše za čitanje jer će biti povezanije i shvatljivije. Mada opet, to je samo moje mišljenje, sve zavisi na koji način tj. kako ti to odradiš.
    Inače, učinilo mi se poznato tvoje ime i ispostavilo se da smo iz istog grada :D
    mojsvetmb.blogspot.rs :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti punooo <3<3<3<3
      Hahah,internet moze svastaa :D <3

      Избриши
  22. Mnogo volim.da citam, a tvoj uvod mi se jako dopao. Zelim ti mnogo uspeha i hocu primerak knjige. ;) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tiii ❤❤❤❤
      Za tebe je vec rezervisaan 😂🙋❤

      Избриши
  23. hvala ti sto si posjetila moj blog i sto si me zapratila, uzvratila sam, nadam se da ces nastaviti ovako..

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  24. Podrzavam te koju god ideju za knjigu izaberes. Inace volim da citam knjige i tvoju bih rado procitala.

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  25. Svaka čast, nadam se da ćeš uspjeti u svemu što si zamislila. ☺

    ОдговориИзбриши
  26. Zanimljive ideje za temu knjige...ja bih ti preporučila da pišeš knjigu o naučnoj fantastici (tj. misteriji) jer se vidi da ti to voliš i da ti leži. Držim ti palčeve za pisanje knjige i nadam se da ćeš je uskoro objaiti A kada dođe taj dan ja ću je sigurno kupiti :)♥♥♥

    P.S.Jako mi se sviđa tvoj blog pa sam te zapratila :). Volela bih da pogledaš moj blog i uzvratiš praćenje ako ti se svidi.
    Ljubacc :*

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti punooo ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      Hocuu ❤❤

      Избриши
  27. Ajme, ideje su odlične! Obje mi se jako sviđaju, ali nekako više ova druga. Volim avanture i misterije, a ta druga je baš takva! :) Samo bih te htjela pitati hoćeš li objavljivati tu knjigu u nastavcima na blogu? hahah, znam da je to glupo pitanje, ali ja bih ju stvarno htjela pročitati jer se stvarno činiš kao kreativna osoba, imaš jako puno ideja i sviđa mi se tvoj stil pisanja :) pridružila sam se tvom blogu, odličan je, samo tako nastavi!:)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoo ❤❤❤❤
      ne,necu knjigu na blogu pisati nego ovako i objavicu je mada cu vas obavestavati na blogu dokle sam stikla a ponekad i male delice ❤❤❤

      Избриши
  28. Ideje su fenomenalne i baš se vidi da si talentovana *_* Sviđa mi se žanr i sama priča, izgleda prezanimljivo. Učlaniću se u tvoj blog :)

    thepeachesandtea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  29. Jako si mlada,ali sada je pravo vreme da pratiš svoje snove,posle (kada odrasteš) život izgleda "malo" drugačije.
    Volim Egipat tako da bi me knjiga zainteresovala,ali moraš da se dobro informišeš o tome šta pišeš-znači istraži faraone.
    I bez duplih/troduplih slovaaaa. ;) :)
    p.s.
    Uzvraćam praćenje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tiii puno na savetim ❤❤❤

      Избриши
    2. Pa što se inatiš?
      I odem ja na jedan blog kad tamo tvoj komentar identičan kao onaj koji si ostavila meni.Znači copy,paste pa tako svuda i eto tebi pregleda i pratilaca.Ni malo originalno za nekoga ko bi da bude pisac,ali šta i očekivati od jedne devojčice.

      Избриши
    3. hjooj bože...
      Zadnji deo komentara iskopiram iz razloga što uglavnom to bude ...ps pratim te ako želiš uzvrati ....koja mi je fora da uvek pišem isto :)
      Napisati ' ni malo ' hm....vrlo nezrelo i nepismenoo za jednu odraslu ženu poy :)

      Избриши
  30. Jako volim da citam,a isto toliko i da pisem..Uvod je super..Samo tako nastavi♥

    ОдговориИзбриши
  31. Ćaos.. Ti si mi preko komentara na mom blogu rekla da dodjem i kazem ti svoje misljenje po pitanju tvoje knjige. Zatim sam isčitala neke tvoje prethodne postove i malo je reći da je tvoj talenat pisanje. Divno pišeš, uneseš se cela što mi se mnogo dopada.
    Što se tiče tvoje knjige, misim da je ideja za devojku i Egipat fenomenalna i da bi to što pre trebala da realizuješ.♥♥

    miciemica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  32. Sad bih uzela u ruke tvoju knjigu Avantura u Keopsovoj piramidi i čitala ju. Inače, jako volim takve knjige i sumnjam da bih ju ispustila iz ruke pogotovo ako ju napišeš ti koja ima ogoroman talent za pisanje. :) Želim ti svu sreću i ne odustaj od snova ako je ovo tvoj san! ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман19.8.16. 15:27

    Najboljaaaaaaaaaa <3
    Zelim da uspes u tome <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tiii punoooo ❤❤❤❤☺☺☺

      Избриши
    2. Hvalaaa tiii punoooo ❤❤❤❤☺☺☺

      Избриши
  34. Анониман19.8.16. 15:32

    Sta sve deca rade majko moja.......strasno...
    Pozdrav iz Kraljeva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sta sve deca komentarisu....i to anonimno....strasno....
      Poz iz B.Palanke .

      Избриши
  35. https://inspirisise.wordpress.com/blog/
    Devojke, svratite na moj blog ako vas zanimaju saveti za organizaciju, učenje, i još mnogo štošta 🙂

    ОдговориИзбриши
  36. Divan post draga .
    Prvi put sam na tvome blogu . Odličan je <3
    Zaprati me na GFC ako želiš pa mi napiši komentar da ti uzvratim .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  37. Ideje su ti odlične! Već vidim da bi mi se dopalo kad bi to objavila. Originalna si, talentirana i nadam se da će ti se jednog dana ostvariti želje. Čestitam na svim onim nagradama i natjecanjima! :)
    Posjeti moj blog i ako nisi još učlanjena, možemo se međusobno zapratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  38. Tvoj blog čitam od tvog 1. paranormalnog iskustva i sjajna si! Kada sam na tvom blogu tako se opustim, uvek pišeš zabavne stvari, pozitivna si, puna ideja... Želim ti mnogo sreće i uspeha što se tiče knjige, objavljuj i ovde, na blogu neke svoje sastave. Ako ti knjige izađu, definitivno ću ih kupiti, ideje su fantastične!

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  39. Odlican post :*
    Kratki opis price mi djeluje stvarno zanimljivo i ne sumljam da mi se ne bi svidjela knjiga <3 Meni je uvijek bio san da napisem nekakav roman ili knjigu, ali nikada nisam sve svoje ideje stavila u jedno i bas pocela pisati. Mozda za koju godinu se i ja iskusam isto u pisanju knjige kao i ti!

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii <3<3<3<3
      Prati svoje snove !
      Ako je to ono sto stvarno zelis,moju podrsku imas ! <3<3

      Избриши
  40. I ja također obožavam pisanje, imam u Wordu spremljeno barem 10 svojih knjiga koje sam pisala haha. Ideja tvoje priče je baš zanimljiva, mislim da će knjiga biti odlična! :) Super post. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoo <3<3<3
      Ajoooj ti vec napisano imaaas *-*
      Zasro ne objaviss o.O hahah <3<3<3

      Избриши
  41. Također imam talenta za pisanje i osvajala sam nagrade, i drago mi je da tako mlada osoba zna svoj cilj i da se trudi. Ako želiš, pogledaj moj blog i učlani se, značilo bi mi. Sa 100sljedbenika će biti giveaway :)
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  42. Kako super! Baš mi je drago da pišeeš knjigu i čestitam ti na svim osvojenim nagradama do sada. Sretno! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  43. Ovo je predivno! Svaka čast na ideji, savršenooo je. ❤

    Pogledaj moj blog ; http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  44. Wow,zvuci mi kao nagovestaj jedne sjajne i misteriozne price. Samo napred u ostvarenju svog sna, od srca sam uz tebe. Hvala ti i na lepom komentaru na mom blogu i rado bih te zaoratila samo ne vidim nigde GFC dugme. Ako možeš napisi mi gde je, jer na mob verziji bloga ga ne vidim.
    Cmok i veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii punooo <3<3<3<3
      Na mobilnom se ne vidi,moze samo preko kompa sa leve strane je <3

      Избриши
  45. znaci ja ne mogu!Dakle,ovo sto si napisala je meni prosto fenomenalno,pre svega jer ja obozavam Egipat,piramide i misterije!A i meni je san da odem i vidim Keopsovu piramidu!Zapanjena sam .Blog ti je odlican,imas moj follow i zelim ti sve najbolje!♥

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoooo <3<3<3<3<3<3<3
      Uzvratila sam <3<3

      Избриши
  46. Divan post, želim ti sve najnajbolje u pisanju! Svaka čast. :)
    Učlanila sam se na tvoj blog. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  47. Cestitam ti! Prelepo pises!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  48. Aaaa, druga ideja me je bukvalno oduševila. *___* OPSEDNUTA sam piramidama, pročitala sam neke knjige o njima i milion članaka na internetu, tako da ne mogu a da ne mislim da će mi se tvoja knjiga svideti. :D Želim ti puuno sreće u pisanju i da uspeš da jednog dana objaviš knjigu, ja ću definitivno biti među prvima koji će je kupiti! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  49. AAAAAAAA OBORILA SI ME SA NOGUUU!! DEFINITIVNO MI SE VIŠE SVIDJA DRUGA IDEJA! OBAVEZNO DA NAS OBAVESTIS KADA OBJAVIS SVOJU PRVU KNJIGU, RASPRODACE SE DOK KAZES KEKS! ♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AAAAIIII HVALAAA TIII PUNOOOO *----* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

      Избриши
  50. Prvi put posecujem tvoj blog i kada si rekla da si dobra u pisanju,mislila sam,jeste,ali ,kada sam procitala sve ovo,mislim da stvarno trebas da objavis knjigu.I ofc,obavesti me kada bude izasla,jer obavezno moram da je kupim.Stvarno sjajno pises i trebas s tim da se bavis i u daljoj buducnosti..zasto ne bi iskoristila bujnu mastu? Stvarno sjajno :)

    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  51. Sjajno pišeš, svaka čast! Ja sam pisala pesme i neke kraće priče dok sam bila mlađa, sada, nažalost, više nemam previše slobodnog vremena da opet počnem. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii <3<3<3
      Bas mi je zao:(( Ali,zivimo u takvom vrmeenu da je vremena sve manje i manje a obaveza sve vise i vise :(

      Избриши
  52. Odlicna ideja za knjigu!Ja baš volim tako neke avanturističke,sc-fi knjige!I ja također pišem knnjigu(više je hobi).Samo me zanima kako je misliš objaviti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punoo <3<3<3<3
      Vec sam to sa profesorkom knjizevnosti sredila hahah,ona poznaje ove izdavacke kuce sa dobrom reputacijom,pa ...sto se toga tiče nastavnica će to da sredi ili ću na kraju krajeva find nekoga ko se dobro razume u to,znam dosta ljudi koji rade za neke dobre firme,pa imam srece :)

      Избриши
  53. Želim ti puno uspjeha i da knjigu što prije čitamo i pročitamo! ;*

    ОдговориИзбриши
  54. Definitvo mi se svidjaju obe ideje, i zaista ti želim svi sreću ovog sveta u onome što si zamislila. Volim avanturističke knjige, pogotovo ako ima malo romantike haha, ali opis druge knjige me stvarno privlači da je čtam! Samo napred!♥

    ОдговориИзбриши
  55. Koliko je ovo savršena ideja za knjigu! Svaka čast, draga! Apsolutno sam sigurna da će ova knjiga uspeti, a možda i ne samo u Srbiji. Želim ti da se knjiga prevodi i na druge jezike i da uspeš u pisanju!

    ОдговориИзбриши
  56. Odlična ideja! Vidi se da si kreativna i darovita. Volela bih pročitati tvoju knjigu i sigurno ću to učiniti. Ukoliko se nešto zakomplikuje i ne bude objavljena, nemoj se demoralisati i gubiti nadu, jer ćeš je sigurno nekada objaviti. Takodje volim da pišem i planirala sam svoju knjigu, mada se u poslednje vreme jako kolebam oko toga, ja sam samo petnaestogodišnjakinja iz malog grada, koju bi okolina osudjivala, a opet, ko bi želeo da objavi i uopšte pročita nešto moje? Svakako se jako radujem ovome što stvaraš i nadam se da ćeš nas izveštavati kako napreduješ! :) :**

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa tii punooo :* <3 <3<3 <3 <3
      :( ? Ne kontam zasto i ti ne bi napisala?
      U redu je biti drugačiji i izdvajati se !
      Biće onih koji će osuđivati,i ja to znam,ali isto tako uvek će biti i onih koji će te podržavati ! <3
      A među njima ću eto biti i ja ! <3 <3 <3 <3

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌