Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer -->

05.07.2017.

EXIT FESTIVAL 2017 PLAYLIST #20DaysOfBoomy


Dok iščekujem sutra i polazak na EXIT, pala mi je na pamet i ideja za novi post, 
danas ću vam predstaviti svoju listu omiljenih pesama koje očekujem da čujem na EXIT-u od izvođača koji dolaze *-*
Naravno, posle celog EXIT-a biće post o celoukupnom iskustvu i možda neki vlog , ne znam za vlog nisam sigurna ali za post jesam haha :)


1. Hardwell 


Zbog njega se najviše radujem EXIT-u , on mi je pored Garrix-a NAJBOLJI DJ NA SVETU i životna želja mi je bila da ga čujem uživo... Tako da....
Još se emotivno spremam za to hahah :)



2. Years & Years


Njih i ne pratim baš puno, znam samo ove najpoznatije pesme, ali imam vremena da naučim i još malo hahah :)



3.  Jason Derulo


Njega već malo bolje poznajem po pitanju muzike, pratim ga od 2013. čini mi se i mislim da će napraviti pravi spektakl u subotu *--*



4. Liam Gallagher 

 

Za njega sam čula preko mog brata, on je njegov bukvalno najveći fan, ali evo, moram i ja priznati, nije loš :)


5. Alan Walker


Za njega sam znala još i pre Faded, još kad je matrica Faded-a bila Spectre, tako da sam bila ponosna dok sam gledala kako je iz dana u dan ovaj mali producent rastao i sada se probio među najbolje *-*
Ne mogu dočekati da ga vidim uživo *---*
Volim ga najviše zbog te jedinstvenosti u njegovoj muzici, tom zvuku i milionu emocija koje mogu probuditi u nama * - * 


6. Lost Frequencies

 

Još od onog starog hita Are U With Me ovaj mladi DJ je osvojio mesto u mojim omiljenim DJ :)



7.  Jake Bugg



Njegova boja glasa me je osvojila *---* Za njega sam čula preko interneta logično i znam samo par pesama tako da...



8. Duke Dumont


Još kad je 2015. vrtoglavom brzinom dospeo na #1 na listama sa pesmom Ocean Drive, tad sam shvatila da će biti nešto od njega hahah :)
Pesmu i dan danas mogu neprekidno slušati koliko je zarazna *-* :)



9.  Hot Since 82



Još jedan DJ koga znam zahvaljujući mom bratu hahah :)
Oni su više chill verzija EDM, i to mi je kul, mada HARDSTYLE mi je uvek prioritet, ali nisu ni ovi loši :)


10. Robin Schulz


Njega pratim dve godine ja mislim i  o d l i č a n   je, a SHOW ME LOVE mi je difinitivno najbolja pesma od njega, i ako je ne pusti na EXIT-u imaće ozbiljan razgovor sa mnom posle nastupa ....


11.  Kungs


Let's talk about this french cutie...
Najbolji francuski DJ ( složite se sa mnom ) a i najlepši hehe :) 
Posle onog hita This Girl sve pesme koje je posle toga objavljivao su blago rečeno legendarne postale...
Ali naravno, zbog HARDSTYLE ritma u sebi, favorit mi je Feel So Bad :)


12. Lady Lee


Za nju sam random čula 2012. negde... 
Bila je na tv i meni se jako svidela njena pesma ROMEO... i Slusala sam je možda 2-3 meseca...
I posle toga sam je jednostavno zaboravila...I onda primetim da će se pojaviti na EXIT-u sa DJ setom tako da zaboravljeni umetnici se vraćaju hahah :)


13. Rag 'n' Bone Man
 

Njega sam počela pratiti posle uspeha sa pesmom Human...
Za sad nemam puno favorita pesama kod njega iz razloga što mi se baš i ne sviđa većina njegovih pesama sa sporijim ritmom..
Tako da su tu samo Grace ( izuzetak ) , Human i Skin :(





I pored ovih izvođača, takođe jedva čekam da vidim i čujem i ove >>> Bad Company, Nicole Moudaber ( još jedan chill DJ ali ima dobre nastupe ) , Solomun *-* i jedan heavy metal bend Destruction :)


Eto, nadam se da vam se svidela ova plejlista i da ste  otkrili neke nove izvođače *-* :)


Da li je i vaša omiljena pesma na ovoj listi?





U     N    T    I   L             N   E    X   T              T   I   M   E 

B           O           O             M                Y

14 коментара:

  1. Super post! Nadam se da ces se lepo provesti na EXIT-u.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post, draga. Čula sam za većinu izvođača, dok za druge nisam imala pojma da postoje Nadam se da ćeš se lepo provesti na EXIT-u.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega, želim ti da se divno provedeš! Nisam znala da dolazi toliko dobrih izvođača koje znam na EXIT. Da sam znala, možda bih čak kupila karte i otišla. Jedva čekam tvoj post o Exitu! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Blago tebi, lep provod želiiim❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lijepo se provedii. ♥
    Mislila sam da manje ih dolazi, jedva čekam post o Exitu.

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Uživaj na Exitu. Baš sam bila gledala tko sve dolazi i sigurna sam da će biti pravi spektakl. Još jednom, uživaj i piši nam kasnije kako ti je bilo. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Uživaj na Exitu,vjerujem da ćeš se super zabaviti i da će ti to ostati u jako lijepom sjećanju.Također sve pjesme koje si navela su super i većinu njih znam!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌