Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer -->

07.07.2017.

NAJUKUSNIJI SLADOLED KOJI SAM IKADA PROBALA - DIY #20DaysOfBoomy


Šta raditi kad vam je dosadno? - JESTI.
Juče sam bila u toj situaciji da mi je sestra došla i zajedno smo bile jako smorene i same kući... Znači haos u najavi...
Onda smo htele da napravimo nešto u kuhinji...
Što i nije baš pametna ideja, jer, evo priznajem, O Č A J N A   S A M na tom polju...
Baš zbog toga smo odlučile da napravimo nešto prosto i ukusno...
I to je bio sladoled od LUBENICE.

Našle smo na interenu puno recepata, ali smo izabrale onaj najjednostavniji i ISPALO JE EXTRA.

Tako da ako ste spremni za poslasticu godine....

( preneću vam recept u celini )


Potrebno je:
2 kesice šlaga
1 kg lubenice


Priprema
1
1 kg lubenice težine zajedno sa korom. Samo crveni deo lubenice iseći na manje kockice i očistiti od semenki, izmiksati da se dobije čist sok. (potrebna je količina koliko piše na kesici za šlag, tj. oko 250 ml soka za dve kesice šlaga koji se muti sa vodom).
2
U sok od lubenice sipati sadržaj kesice za šlag i sve umutiti mikserom dok se ne zgusne (oko 3-4 minuta najvećom brzinom miksera). Uraditi u dubljoj posudi i staviti u zamrzivač.


I to je to... Vidite? Čak i meni deluje prosto..
Mi smo držale u zamrzivaču 2-3 sata da bi se skroz zaledilo *-*

I onda...
P E R F E C T 

I eto :) Sada možete da se rashladite i pretvorite dosadnu u nesto zabavno i novo :)



U N T I L        N E X T       T I M E 

B       O        O      M         Y 

10 коментара:

  1. Recept je zaista jako divan. Rekla sam da moram probati domaći sladoled, ali uvek bih pravila onaj sa prahom iz kesica. Probaću i ovaj, deluje ukusno.

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    ОдговориИзбриши
  2. Probat ću jednoga dana <3
    Postavila sam novi post i bila bih ti jako zahvalna kada bi mi ga komentirala i pročitala!

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ako te imalo tješi, nisi jedina, ja sam nuklearna katastrofa u kuhinji (dobro, priznajem, za kolače sam maher i pol). Ovaj recept ću svakako isprobati, zvuči preukusno. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Hahaha, nisi jedina koja je ocajna sto se tice kuvanja. Ovaj recept mi jako lepo deluje te cu probati da ga napravim.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌